Hemma

Hemma ifrån en supermysig dag på Järvzoo och skulle precis sätta mig och redigera bilderna... tror ni att jag hittar USB-kabeln? Nä, den är spårlöst försvunnen, publicerar bilder här så fort jag hittar den. Iallafall så såg vi alla djur förutom just järven, lite ironiskt eftersom djurparken heter järvzoo. Allra sötast var björnungarna och fjällrävarna, vargarna går inte heller av för hackor. Jag har otroligt mycket bilder på björnarna och vargarna, dom befann sig allra närmast staketet. 

Ikväll är jag barnvakt. Det är inte alls ett så jobbigt arbete, just nu är Douglas placerad framför en film och där blir han nog kvar i minst 1 timme till. Får se vad vi hittar på under kvällen, men att uppdatera bloggen ska jag nog allt hinna med. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0