Måla, måla och åter måla

Vad har jag hittat på för roligt på en sommarlovsmåndag? Jag har målat cirka 35 brädor! 
Ni anar inte hur långtråkigt det är. Dom första timmarna gick det bra, men sedan gick mitt headset i två delar när jag fastnade i en av brädorna. Då var det helt plötsligt inte lika roligt längre. 

Imorgon bär det av på semester, klockan 06.00 ska vi sitta i bilen. Därför ska jag nu på eftermiddagen/ikväll roa mig med att packa, städa rummet och fixa iordning tidsinställda inlägg som kommer upp under dom dagar jag är borta. Våran lilla dator kommer också följa med på resan så jag kommer kunna skriva några "live-inlägg". Vi ska sitta i bilen i ungefär 12 timmar imorgon, förhoppningsvis så har vi en dator-sladd till bilen så kan jag skriva ihop några inlägg under bilresan också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0