Oj oj oj

Vad hände egentligen? Det var över en vecka sedan jag sist loggade in på blogg.se. 
Jag åkte ner på stallet förra måndagen, och där blev jag helt enkelt kvar hela veckan. Dom var endast tre stycken på lägret vilket gjorde att jag också fick bo där under veckan. Eftersom dom var så få var det en stor del av hästarna som inte gick, därför fick jag också rida några hästar under veckan. Förra veckan var helt klart den bästa veckan på hela sommarlovet, det finns inget bättre ställe än stallet. 

Nu har jag också lyckats blivit sjuk. Feber till och från, hosta, huvudvärk och en helt igentäppt näsa - det är precis så jag vill spendera som sista dagarna i juli... som tur är finns OS. Har suttit bänkad framför tv:n hela dagen idag, det är självklart fälttävlan som gäller. Tyvärr blev det ju ingen medalj för laget, men nu håller jag alla mina tummar och tår stenhårt för Sara Algotsson Ostholt och Wega. 

Efter denna långa och oplanerade bloggpaus ska bloggen nu sättas igång ordentligt igen, vänta er ordentligt uppdatering - jag har närmare 1000 bilder från den föregående veckan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0