Ullared

Just nu ligger jag i soffan i våran stuga här i Ullareds stugby, en liten men fin stuga bor vi i.
Vi har faktiskt hunnit med en hel del sen vi kom fram. Först så spelade vi minigolf, det är verkligen inte min grej! Fast jag vann iallafall över mamma som sköt bollen ut från banan, in i buskar och sedan inte kunde vara med på dom avslutande hålen. Vi tjejer i denna familj är helt enkelt inte bra på minigolf. 

Vi har också hunnit med att vara in på själva Ullared, affären alltså. Det är otroligt stort! Massa saker ÖVERALLT... vi handlade i princip ingenting idag, så jag ser verkligen fram emot imorgon. Jag tyckte det var väldigt mycket folk där nu på eftermiddagen/kvällen, men enligt mamma var det nästan tomt jämfört med vad det har varit dom gånger hon har varit här. Morgondagen kan bli spännande! 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Fina bilder :)

2012-07-11 @ 12:46:41
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0