Bilder från Strömsholm

Efter denna helg har jag, som ni säkert redan förstått, ett x-antal bilder att visa här på bloggen.
Jag har mestadels hoppbilder, fotade aldrig vid dressyrbanan utan där stod jag bara och kollade några minuter då och då - jag måste erkänna att dressyr är riktigt segt att kolla på.

Det jag har fotat är:
♥Agriaallsvenskan - kvartsfinal, omg. 1 och 2
Final 7-åringar – 1.40m hoppning, Grundomgång, omhoppning och prisutdelning
♥Ponnyallsvenskan, Uppvärmningsklass, omg. 1 och 2, prisutdelning
♥Uppvisningar, Funktionsnedsatta ryttare - dressyr

Bilderna kommer komma upp i omgångar, såklart. Ett eller två inlägg per dag med start imorgon!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Det ser jag framimot! ;)

2012-06-11 @ 21:35:50
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0