För jag har slutat grundskolan!

Mina nio år i grundskolan är avklarade, nu väntar ett långt sommarlov och sedan börjar jag i gymnasiet - helt galet, jag har absolut inte fattat något av detta än. Kan bero på att vädret är värdelöst...

Gårdagen var iallafall riktigt grym och jag kan bara konstatera att min klass är (var... :() bäst! Avslutning i gympasalen, traktoråkning, lunch, middag och sedan en kväll ute med kompisar. Bättre kan det inte bli. Jag kommer att sakna denna klass så otroligt mycket. Under den senaste tiden har sammanhållningen i klassen varit super och alla har verkligen kunnat vara med alla, därför känns det lite sådär att det tar slut just nu - men att börja gymnasiet ska ändå bli väldigt roligt och spännande.

Jag fick ju förstås också mina sista grundskolebetyg igår och jag är faktiskt riktigt nöjd. 10 MVG och 7 VG, 305 poäng totalt - jag söker in till gymnasiet med 290 eftersom jag måste räkna bort ett betyg eftersom jag läser spanska. Det är lite tråkigt eftersom jag gärna ville ha över 300, men det har ju jag på ett sätt... fast som sagt, jag är väldigt nöjd!


Kommentarer
Postat av: Elin

Galet vad jag blir stol över dig! Tror faktiskt det är på tiden att helt inse att du inte längre går i femman.. hihi. Hade tänkt att komma på avslutningen men jag jobbade :( Men stort grattis i alla fall! ♥

2012-06-16 @ 21:55:10
URL: http://elioon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0