Första söndagen på sommarlovet

Idag så vaknade jag betydligt tidigare än igår, redan klockan tio för då kom en kompis till Dogge hit. För det första så finns det knappt några dörrar här, det är öppet överallt. Sedan har jag även ett "hål" i mitt rum rätt ner till hallen, alltså inte det lättaste att sova när två åttaåringar är i huset.
Vad som händer idag har jag faktiskt ingen aning om, vädret är fortfarande dåligt. Fast det börjar nog ljusna lite, nu ser jag små ljusblå strimmlor i himlen - det gjorde jag inte igår... Imorgon ska jag iallafall ta mig ner till stallet på något sätt. Jag har inte varit där på hur länge som helst pågrund av allt som har varit i skolan med avslutning och så vidare. Det första lägret börjar ju också imorgon så kameran följer säkerligen med.

Klassen med humor - 9B!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0