Fredag

Min sista riktiga skoldag innan sommarlovet är avklarad, eller riktig och riktig... egentligen har vi inte gjort annat än att fika. Jag tror att lärarna vill göda upp oss inför sommarlovet, vi har fått något att äta på varje lektion idag - fast jag måste säga att kakorna vi fick av våran slöjdlärare var sjukligt goda!  

Lite av det fina vädret som var för någon vecka sen har nu kommit tillbaka, hoppas verkligen att det är såhär under helgen när jag är på strömsholm också. Snart så ska jag åka iväg till Delsbo och rida tillsammans med Hilma och Madde, jättehärligt i det här fina vädret.
Den enda riktiga sommarbild jag har på Myggan, får se om kameran följer med idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0