Hej bloggen!...

...nu var det allt för länge sedan jag skrev och jag saknar det faktiskt. Men det har varit hur mycket som helst i skolan och nu i helgen har det varit tävlingar ner på stallet. Tävlingarna flöt på bra trots det värdelösa vädret som nu har hållt i sig i 3 dagar.

Men nu har jag gjort klart det allra, allra mesta som ska göras under 9:an, jag ska enbart göra ett arbete om vindkraftverk och renskriva en engelskauppsats - sedan är det klart, 9 år i grundskolan är avklarade.

Idag visade det sig även att jag enbart har 3 och en halv skoldagar kvar. Imorgon går vi bara till klockan 1 och sedan är vi som alla andra ledig på onsdag. Efter det väntar 2 skoldagar, betygen sätts på fredag och nästa vecka är vi lediga måndag, tisdag och onsdag - underbart! Nästa torsdag ska vi leka med alla nior och sedan är det avslutning. HELT SJUKT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0