Midsommarafton 2012

Gårdagen, det vill säga midsommarafton var otroligt mysig och rolig. Först åkte jag till Hagmyren och kollade på trav, lika mysigt som alltid. Spelade ingenting (det får jag ju självklart inte heller, men jag skulle ju kunna gjort det genom mamma och pappa), jag gjorde istället på mitt eget sätt och kollade vilken av hästarna som såg bäst ut (finast...) och sedan var det den som gällde. Det stämmer absolut inte jämt, men någon gång då och då prickade jag in rätt. Jag fotade inte alls mycket, men några bilder har jag. Dom kommer upp i ett eget inlägg inom en snar framtid. 

På vägen hem stannade vi till på stallet och jag tog en promenad med Evita. Det kändes lite ovanligt att traska runt i "finkläder" med en häst i släptåg på midsommarafton, lite skumma blickar fick jag allt från dom förbipassarande. Men det var ändå riktigt mysigt och Evita skötte sig bra. 
Sedan åkte vi hem och åt - grillat med strips och bea och sedan kladdkaka till efterrätt. Mumsigt värre! 

Kvällen spenderade jag tillsammans med vänner. När jag och Gisela kom till Delsbo dröjde det inte länge innan vi stötte på en superhjälte på moped, några av våra (föredetta) klasskompisar. Vi följde då med hem till en av dom och fick då återigen äta efterrätt. Kvällen var verkligen jätterolig och jag kan bara konstatera att 9B fortfarande är bäst! 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hur gick det med Ärtan då? Är hon halt eller var det bara nått tillfälligt? :)

2012-06-23 @ 22:37:43
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se
Postat av: Jossan

SV: okej, kul att det går bra med Evita nu iafl :)Har du nån bild från lägret föresten? :)

2012-06-23 @ 23:16:56
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0