Min dag idag

Första måndagen på sommarlovet och det är så otroligt skönt att inte behöva pallra sig iväg till skolan. Idag hade jag faktiskt ändå ställt klockan för att Dogge skulle slippa vara uppe ensam så länge, fast betydligt senare än när jag ska upp till skolan - klockan 9. 

Jag är alltså barnvakt idag och kommer så vara under stor del av sommarlovet. Det är inget större problem eftersom Douglas kan följa med lite överallt. Om någon timme ska vi åka till stallet där sommarens första ridläger börjar idag. Kameran sitter nu på laddning så den följer med. Jag är väldigt sugen på att fota hästarna i hagen också, det var väldigt längesen. Det gäller att passa på idag när det är fint väder!

Efter att jag har varit på stallet så ska jag som det ser ut nu inte hem igen. Jag stannar till hos mormor och byter om, sedan åker jag och är med kompisar. Uppdateringen kommer alltså inte att vara på topp, men några tidsinställda ska jag nog hinna fixa. 
Fina vännerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0