Tisdag 12 juni

Min andra studiedag går mot sitt slut och jag har enbart tagit det lugnt, ni anar inte hur skönt det är! Betygen sattes ju redan i fredags så vi har ju ingenting att plugga egentligen, vi är lediga eftersom det är ombyggnation på våran skolan.
Idag har jag fixat&skickat alla bilder som är tagna innan Strömsholm, (tror jag iallafall, hör av er om det är någon som ännu inte fått...) Jag har även påbörjat redigeringen av Strömsholm-bilderna och det första inlägget kommer upp senare ikväll, från 7-åringarnas final.

Vi har nu flyttat ut helt från vårat förra hus och har därför firat lite ikväll, ätit underbart god thaimat och senare ikväll väntar kladdkaka - det kan vara den absolut godaste efterrätten som existerar på denna jord!

Vad som för övrigt händer ikväll har jag ingen aning om. Blogglusten är fortfarande stor så jag tror att jag ska sätta mig och skriva ihop ett åsiktsinlägg. Det är så härligt att känna att det är roligt att blogga. Jag ska verkligen ta vara på detta nu och fixa tidsinställda inlägg tills speciellt på fredag då jag inte kommer ha någon tid alls till att blogga pågrund av skolavslutning och allt som kommer till när man slutar 9:an.


Kommentarer
Postat av: T U V A

Jättefin blogg!

Haft en bra dag?



Kram.

2012-06-12 @ 19:37:43
URL: http://tuvalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0