Hur många?

Hur många "ska" man egentligen vara på en och samma blogg?
Det får man självklart välja själv och det finns inget "så måste det vara". Jag personligen trivs bra med att blogga själv. Jag kan ändra om på bloggen när jag vill och kan bestämma själv. Tror också att jag skulle få mer dåligt samvete om jag inte bloggade på ett tag om jag delade bloggen med någon.

Jag läser däremot bloggar som drivs av både en och två personer, läser inte någon blogg regelbundet som har fler än 2 så att säga, ägare. Har egentligen ingen förklaring till detta, men jag tror att det beror på att jag tycker att det blir för rörigt att hålla koll på vem som skriver vad och bloggen lätt blir opersonlig. Det finns säkert undantag, men ännu har jag inte hittat någon.

I min favoritlista finns 12 "singelbloggar" och 6 stycken bloggar som drivs av två stycken. (Ja min favoritlista är överfull...) Men om det är 1 eller 2 som driver bloggen bestämmer inte vad jag tycker om den eller om jag vill följa den, det är det innehållet i bloggen som gör.


Kommentarer
Postat av: Ida

SV; Tack! :D

2012-03-10 @ 18:02:25
URL: http://idaaugust.blogg.se/
Postat av: Sandra

svar: tyvärr ska jag jobba och måste börja senast halv ett :/

2012-03-11 @ 09:41:35
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0