Bära ved - Check

Nu har jag varit hemma från torpet ett tag, sprungit fram och tillbaka med en vedkorg sjuttioelva gånger - bra start på dagen... Det gick faktiskt ändå rätt fort och smidigt, lite smått ont i händer och rygg bara. Nu var det ju det här med att städa rummet, jag tror att jag är lite busig och struntar i det... jag är ju ändå ledig onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag också. Idag får det helt enkelt räcka med att bära ved och laga mat.

Det är ju faktiskt måndag idag, även om det inte känns som det, det betyder att det är ridlektion ikväll. Därför kan jag ju inte köra helt slut på mig själv. Jag har ingen aning om vad vi ska göra faktiskt, det får bli en överaskning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0