"Beach 2012"

Nu har jag bestämt mig, jag ska ta tag i motion och "ickegodisätande". Det börjar idag!
Min kondition måste ökas rejält och då menar jag verkligen ordentligt. Den är inte alls bra just nu... jag ska börja gå ut på såkallade power-walks iallafall varannan dag. Någon slags motion ska jag ha varenda dag iallafall. Det spelar dock ingen roll om det är en promenad, joggingtur eller idrottslektion på skolan. Jag ska igång ordentligt, blir det dubbelt upp någon dag är det bara bra.

Förutom motionen ska jag också sluta äta onyttigt. Det är egentligen inte något större problem... jag har varit utan godis i några månader tidigare och det är bara den första veckan som är jobbig, sedan försvinner sötsuget i princip helt. Jag ska inte heller dricka dricka och äta chips, någon gång då och då kan eventuellt unna mig det - men ytters sällan.

Nu taggar jag beach 2012 och även att må bättre överhuvutaget. Skriver jag detta här på bloggen så tror jag att det blir lättare att hålla det.
En bild som inte har någonting med inlägget att göra, det är ju till och med vinter.

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej sötis! Fin blogg!!

Just nu är det veckans blogg på min blogg! Anmäl dig gärna! det är helt gratis och tar bara 30 sek! :D

Kram!! :) sry om du inte vill ha sånna här kommentarer!

2012-05-08 @ 14:29:42
URL: http://baaraponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0