Dumma huvud

Sitter nu ute på våran minibalkong tillsammans med minidatorn och hoppas på att det ska hjälpa mitt huvud. Efter att ha haft ont i huvudet i snart 2 dagar skulle jag kunna byta ut det mot vad som helst, ett salladshuvud skulle sitta fint - det kan väl ändå inte göra ont?

Imorgon ska jag iallafall försöka ta mig till skolan, jag kan ju inte ha ont i huvudet fortfarande då. Jag vet liksom inte varför jag har ont i huvudet heller, feber har jag iallafall inte idag, igår var det nog däremot på gränsen. Mina ögon är också jättekonstiga, tåras väldigt ofta och det är jobbigt att hålla dom helt öppna. Det spelar heller ingen roll hur mycket vatten jag dricker, efter tio minuter är jag törstig igen... dumma saker!
Random bild som jag är väldigt nöjd med!


Kommentarer
Postat av: Hilma

krya på dig!

2012-05-10 @ 19:23:56
Postat av: Alma

Jättefin blogg! :)

Ojdå, krya på dig!

2012-05-10 @ 19:30:58
URL: http://almathulin.blogg.se/
Postat av: alice

SV: Haha ojsan ja det gjorde jag x). Båda hette Victoria!

2012-05-10 @ 20:38:23
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0