Fixa bilder

Jag spenderar kvällen framför datorn och fixar lite bilder som ska skickas. Vet ni hur j*kla skönt det är att vara ledig imorgon? Eller ja, ledig och ledig... jag ska inte till skolan iallafall. Vi har istället operation dagsverke och ska jobba på ett eller annat sätt för att samla in pengar till barn i fattiga länder.

Därför ska jag imorgon åka upp till torpet med pappa och bära ved. Jag får inte sova fullt så länge som jag vill, men betydligt längre än vad jag får om jag ska upp till skolan. Det kommer inte ta hela dagen direkt så jag ska städa mitt rum också... desto mer jag tänker på det kanske det är bättre att gå i skolan, fast näe.
Söt-Lina hälsar också på domaren :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0