Glad fjording

Jag kom på att jag har några ovisade bilder som jag ännu inte visat här på bloggen. Bilderna är från en pay'n'jump som vi i USS anordnade för ett tag sedan. En tjej deltog med en fjording som var väldigt glad i hatten, den hade vad jag förstod inte varit borta och hoppat på ett tag och verkade tycka att det var riktigt roligt.
Hästen heter Fyndig Saluut 216 och ägs av familjen Wrangfalk.

Våra kära funktionärer höll på att bli översprungna.. ;)


Jag måste säga att det var riktigt bra gjort att sitta kvar och när dom väl hade kommit igång med själva banan så tyckte jag att det gick väldigt bra för dom!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Superfin blogg och särskilt bilder! Har du lust att göra ett bloglovinbyte? :)

2012-05-07 @ 13:20:49
URL: http://awesomehorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0