Godmorgon!

Nu, när klockan är prick 14.00 har jag tagit mig ur sängen och fått på mig kläder... egentligen borde jag befinna mig på skolan och ha engelska, men orken är obefintlig. Vädret ute är totalt värdelös, det bara regnar och regnar - hur mycket regn kan det egentligen finnas?

Även idag ska jag bara sitta hemma och uggla, ska plugga litegrann men vi är ledig i princip hela nästa vecka så då finns det gott om pluggtid. Nu ska jag se till att få iväg bilderna till dom som tävlade i helgen till dom som vill ha, jag måste ju få ut någonting vettigt av denna dagen.

Dagens, troligen enda, ljuspunkt? Sverige - Ryssland, 20.15 ikväll.


Kommentarer
Postat av: vira

Hej fin blogg, följ gärna mitt sommaräventyr som turridningsguide i England från start :)

2012-05-11 @ 17:28:59
URL: http://viras.blogg.se/
Postat av: Fanny Jaensson

söt blogg du har! Bloglovinbyte? :)

2012-05-11 @ 20:24:04
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0