Om mig


♥ Jag har det ganska lätt för mig i skolan. Mina betyg är bra och ändå kan jag inte påstå att jag pluggat riktigt rejält till något prov under högstadiet. Jag kommer ihåg det bäst om jag läser igenom det några gånger innan jag går in på lektionen, det räcker helt enkelt med att jag skummat igenom det och vet vad det handlar om hemma.

♥ Jag vet inte om jag ska klassas som morgonpigg eller morgontrött. Ska jag kliva upp på vardagarna när jag ska till skolan är jag extremt seg och sängen känns helt omöjlig att ta sig upp ifrån - däremot om jag ska följa med på en tävling till exempel har jag inga problem alls att kliva upp. Både morgontrött och morgonpigg alltså...

♥ Nu när jag försöker att gå ut och gå ofta så har jag två vägar som jag väljer mellan. En åt höger och en åt vänster, båda två tar exakt 1 timme i mitt tempo. (Igår gick jag rundan åt höger på 59 minuter...) Jag kan iallafall variera lite, fast jag ska nog försöka hitta en till runda som tar cirka en timme.

♥ Jag har helt plötsligt blivit galen i TV-serier. Speciellt One Tree Hill, men nu står även Gossip Girl mig "varmt om hjärtat". Hur mysigt är det inte att krypa upp i soffan en regning dag och kolla på en massa avsnitt? Tilläggas bör att jag tidigare inte alls tyckt om sådana här serier, men nu tycker jag att dom är hur bra som helst.

Nu blev detta väldigt "ohästiga" och allmänna saker, men bloggen handlar ju om mitt liv - och där finns inte enbart hästar.

Kommentarer
Postat av: JuliaJ

hej jag undrar om du kommer och knäpper kort i ljusdal på ponnydressyren på lördag.

skulle vara så kul att få nya kort

2012-05-17 @ 13:47:41
URL: http://hudikryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0