Regn, regn och åter regn....

Nu har jag verkligen tröttnat på regn. Största delen av eftermiddagen spenderade jag fotograferandes under ett paraply, jag vill ha  S O L ! ! !

Jag ska försöka fixa iordning lite bilder som kommer upp som tidsinställt under morgondagen, jag ska nämligen följa med Tove till Ljusdal där hon ska tävla dressyr med Mystik. Efter denna tävling har jag varit på fler dressyrtävlingar än hopptävlingar iår, det är lite illa... hoppning är ju betydligt roligare att fota.

Denna helg och helgerna efter detta har jag fullt upp. Nästa helg är det terrängläger i Sättjära, självklart ska jag åka dit och fota - det är hur roligt som helst att fota där, underbara bilder... Helgen efter det har vi våra hemmatävlingar i hoppning och sedan väntar Strömsholm. Kameran kommer att få jobba som attan, superkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0