Skola...

Efter 5 dagars ledighet är det imorgon skola igen, det kommer att kännas väldigt ovant. Det är en väldig tur att jag klev upp så tidigt som jag gjorde imorse, annars hade jag aldrig kunnat somna ikväll.

Det är helt sjukt att det bara är ett fåtal veckor kvar på min grundskoletid, sedan börjar ett "nytt liv" på gymnasiet, med ny skola och en ny klass. Det känns som att det inte alls var längesedan jag började på Ede, men det har redan gått 3 år - helt sjukt!

Även om jag kommer sakna min klass och kompisarna på Ede så ska det bli väldigt spännande att börja gymnasiet. Helt enkelt en nystart. Nu när det är rena rama byggplatsen på skolan ska det bli väldigt skönt att komma därifrån. Det borras i väggar under lektioner, vi måste gå till en annan byggnad till vissa lektioner och vi får inte gå in i våran vanliga ingång...
Stockholmsresa med niorna.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Har du bara gått där på högstadiet? vart gick du innan då? :)

2012-05-20 @ 21:29:33
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se/
Postat av: Jossan

Har du bara gått där på högstadiet? vart gick du innan då? :)

2012-05-20 @ 21:30:20
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0