Skolan

Enda skoldagen den här veckan är avklarad, ledig fram tills på måndag - U N D E R B A R T ! ! !
...och vad passar jag på att göra idag? Jo, jag gjorde dom två nationella prov som jag hade kvar. Del C och det muntliga i matten. C-delen kändes faktiskt bra, det var endast en fråga som jag inte svarade på. Det muntliga gick också helt okej, tror jag låg på ungefär VG-nivå där - vilket är väldigt bra för min del när det är muntligt, inte riktigt det som jag gillar allra mest.

Alltså inte ett enda nationellt prov kvar, bättre kan det inte bli. Nu släpper jag skolan helt i 5 dagar och laddar sedan för dom sista veckorna innan grundskolan är slut och det är dags för sommarlov!
Massa hiss till allt, jag är överglad! :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg du har! <3

2012-05-15 @ 21:13:13
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0