Dagens + och -

Dagens +
Vi fick sluta historialektionen en halvtimme tidigare än vanligt vilket betydde att jag hann med en buss som går 45 minuter tidigare än den jag vanligtvis åker på onsdagar. Jag var hemma vid 2. 

Dagens - 
Känslan när man sjunker ner i bussätet på morgonen och har sett fram emot en halvtimme i bussen med musik i öronen innan skoldagen börjar, stoppar ner handen i fickan och inser att headsetet inte ligger där det borde vara. Bussresen både dit och hem blev helt plötsligt så tråkig.

Strax ska jag gå ner till stallet och rida ut Jojo en sväng, ännu ett + på dagen alltså
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så klockren minus!! så irriterande!

2012-11-14 @ 21:05:44
URL: http://dkrsryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0