Jag vill fota - NU!

Jag är en sådan som tycker att vintern egentligen är rätt mysigt. Snön, julkalendern, julafton och födelsedag är rejäla +. Däremot tycker jag att det är riktigt trist att kameran nästan hela tiden ligger undanstoppad i ett skåp. För det första är det knappt några tävlingar alls under vinterhalvåret som jag skulle kunna åka till. Sedan är det ju också inomhus vilket gör att det måste vara ett någorlunda ljust ridhus för att bilderna ska bli bra. 

Tråkigt nog är inte vårat ridhus så pass ljust utan bilderna där blir rent ut sagt värdelösa. Det blir ingen skärpa alla och dom blir väldigt grumliga eftersom jag måste öka ISO'n något otroligt. Någon som har något bra tips på hur man ska fota i ett mörkt ridhus? 

Nu vill jag verkligen damma av kameran och fota någonting. Det skulle gärna kunna vara en hopptävling/träning, det är ju ändå roligast. Fast för tillfället spelar det ingen roll, vad som helst funkar. Någon som ska göra något kul, utomhus på dagtid/i ett ridhus med bra ljus? Eller någon som vill bli fotad? Jag fotar mer än gärna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0