Lovets sista dag

Veckorna flyger iväg och så har även höstlovet gjort. Det känns som att det var igår jag vaknade upp och hade hela lovet framför mig. Detta lov har ändå varit precis som jag vill att det ska vara, lugnt och skönt. Jag har varit med kompisar, myst i lägenheten och självklart varit på stallet. Bättre kan det inte bli. 

Det som jag är allra mest stolt över på detta lov är att jag förra helgen gjorde klart allt skolarbete som jag annars hade behövt göra under själva lovveckan. Det var verkligen värt att plugga ordentligt då och sedan vara helledig. Just nu känner jag mig iallafall mer taggad inför skolan än vad jag gjort på länge. Frågan är om den känslan finns kvar när mobilen ringer vid 7 imorgonbitti...

Ett lov som startade med vinter och sedan återgick till höst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0