Skolan om mindre än 12 timmar...

...och vad gör jag såhär dom sista kvällarna? Jag sitter och skickar bilder från tävlingen på Strömsholm i somras. Jag klagar absolut inte. Dom bilderna är roliga att redigera, det hade varit värre med dressyrbilder. 

Nu har jag skickat till 10 stycken och har mer än hälften kvar. Jag tror tyvärr inte att jag kommer att hinna med alla ikväll. Det är otroligt roligt att så många faktiskt vill ha bilder. Jag önskar så att det hade varit någon tävling i närheten snarast... jag gillar inte vinterhalvåret. Ingen som kan packa med mig på någon tävling? Jag kan dela transport med hästen!

Kommentarer
Postat av: Retard Riders- Martina

Fin bild på er! :D

2012-11-05 @ 14:14:10
URL: http://RetardRiders.blogg.se
Postat av: Matilda

Hörde att du hade bilder på mig också :) Jag hade gärna velat ha dem om jag kunde få :) Det hade varit jättesnällt!!

2012-11-05 @ 19:57:59
URL: http://nattstad.se/matildamauritz
Postat av: louise

Hej!
red d-ponny där, Two Beers och Louise Snecker om du har bilder på oss? hade gärna velat ha dom isåfall :D [email protected]

Svar: hur såg ni ut? :)
Victoria Mickelsson

2012-11-05 @ 21:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0