En häst med utstrålning

En anledning, som faktiskt är väldigt stor, till att jag fastnar för en hästblogg är själva hästen. Om hästen som bloggen "handlar om" har en speciell utstrålning, utséende eller någonting annat så blir det väldigt mycket roligare att gå in på bloggen. Det ska verkligen vara så att man blir överlycklig när det har kommit upp nya bilder. 

Det finns några "blogghästar" som jag verkligen har fastnat för, till exempel: 
Sara Carlsson's Cabi. En otroligt söt och charmig ponny som verkar vara superrolig att rida. Jag tror det är en ponny som charmar alla med sitt urgulliga utséende. 


Johanna Grant's "Fiffi". Detta är enligt mig en ponny med en otrolig utstrålning. Hon är inte heller riden länge alls, men ser ut som hon aldrig gjort annat - tänk om man var liten igen...


Caroline Bågfeldt's Chuck. En annan ponny med ett lite "annorlunda" utséende som jag verkligen fastnar för. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0