Fullt upp

Tiden till att blogga har idag inte funnits. Klev upp vid 10 och gjorde mig ordning sedan åkte jag iväg och "fotade en bröllopsfotografering".... det låter skumt, men jag fotade för att dom snabbt skulle kunna skriva ut bilder och använda ikväll.
 
Efter det var jag på bröllop. Det var verkligen jättefint, detta fotade jag dock inte, däremot fick jag en filmkamera i handen och filmade alltihop. Jag och Douglas var med en ytterst kort stund på festen efteråt och åkte sedan hem och var barnvakt till brudparets två barn. Dom sover sedan en tid tillbaka och nu sitter vi här och väntar på att deras farmor ska komma hit - vi misstänker att det är ett x-antal timmar kvar.
 
Det betyder inte att det blir någon sovmorgon imorgon, klockan 07.00 ringer klockan för att jag ska åka till Ljusdal och fota under en hopptävling. Det är många DKRS-ekipage som ska tävla så det är riktigt roligt. Tyvärr vet jag inte om jag kan stanna tävlingen igenom eftersom det är återträff för våran gamla klass på eftermiddagen - vi får helt enkelt se hur lång tid det tar.



Kommentarer
Postat av: Julia

Hej
Jag såg dig på tävlingen idag i Ljusdal:)
Jag va där och tävlade och undrade om du har några bilder på mig ?
Jag heter Julia Jansson och hade röda skydd, blått schabrak och blå tröja.
Jag red en fux.
Du får gärna maila bilderna till [email protected] om du har några bilder:)
Kram

2012-09-16 @ 18:40:50
URL: http://www.juliajansson.blogg.se
Postat av: Stina-inte alls knäpp

Hej!
Om ni tyckte jag var konstig igår så är jag verkligen inte så konstig annars... Verkligen inte ;) Fina bilder föresten :D

2012-09-17 @ 15:37:09
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0