Mina bilder

Mina bilder, som jag har fotat, skickar jag till alla som vill ha - gratis. Bilderna får sedan användas till lite allt möjligt, läggas ut på bloggar, hemsidor och så vidare - så länge min logga finns kvar på bilden. Annars är det absolut inte tillåtet, alltså olagligt. 

Skulle man av någon anledning vilja ha en bild på sig och sin häst utan logga, då är det bara att säga till mig. Man kanske vill sätta upp en bild på väggen och då är det kanske inte så kul att ha mitt namn/bloggnamn skrivit på bilden. Då kostar det däremot en liten peng. Min betalning för bilderna annars är att jag får reklam, både för mig som fotograf och till bloggen. Men vill man ha en bild utan logga, säg till så kan vi komma överens om resten


Kommentarer
Postat av: Lowa Grann

Okej, jätte fina bilder som du la upp nu :)

2012-09-02 @ 19:14:36
URL: http://lowagrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0