Utvärdering, ridbyxor - Ullared

 

Nu har det gått ett tag sedan jag köpte dessa byxor, när jag och min familj var på Gekås i början av sommaren. För det första tycker jag fortfarande att dessa byxor är riktigt snygga. Dom har också hållt väldigt bra och jag kan inte hitta några tecken på att dom börjar bli utslitna, så att kvalitén ska vara dålig bara för att man köper det på Ullared kan jag inte hålla med om. Jag för min del tror inte det finns några som helst ridbyxor som håller "för alltid", om man använder dom flitigt. Det har jag gjort med dessa sedan jag köpte dom, det är absolut dom som jag rider mest med. 

Ska jag klaga på något är det att dom är otroligt stela när dom är nytvättade - fast det tycker jag att alla helskodda är. Efter ett ridpass förvandlas dom till riktigt bekväma. Därför gäller det att planera. Att efter en tvätt rida en lektion på stallet/på ridbanan skulle nog inte funka. Därför använder jag dom då istället när jag rider ut, man behöver inte vara riktigt lika smidig då. Sammanfattningsvis tycker jag riktigt mycket om dom, favoritbyxorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0