En underbar dag

Oj oj oj, kontraster om man jämför med igår? Men helt ärligt, imorgon är jag först samhällskunskap, en halv mattelektion och sedan ska vi spendera resten av dagen med att lyssna på treornas projektredovisningar och slutar vid 13.45. Idag klagar jag verkligen inte! 

Det tråkiga är dock att när jag kommer hem måste förbereda en muntlig redovisning till på fredag då jag har nationella i svenska. Usch, jag tycker inte alls om att prata framför folk. Dock har det blivit mycket bättre då jag i högstadiet knappt gjorde det överhuvudtaget, men det har i gymnasiet fungerat helt okej. Så jag är inte fullt så nervös och spänd inför fredagen som jag i vanliga fall brukar vara. 

Bloggen uppdateras under dagen med roliga inlägg så hörs vi när jag kommer hem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0