Evighetslång dag

Började med nationella 08.05 imorse. Från klockan 09.30 till 12.40 hade jag sedan hål, väldigt segt. Hade sedan tre lektioner till och slutade vid 16.00. Nationella provet gick iallafall helt okej, dock fanns det en dikt, frågorna till den fattade jag noll av. Det verkade inte heller som att jag var den enda. Jag måste ju erkänna att nationella egentligen är rätt mysigt, dricka och godis gör ju att man kan ta sig igenom det. 

Kvällen ska spenderas varierande mellan att skicka bilder och att sitta med näsan i samhällsboken. Imorgon väntar ett prov på riksdag och regering. Hur tänkte läraren när han sätter sitt prov mitt i mellan två nationella? Men det är väl helt enkelt bara att gilla läget och plugga på. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Taskigt att du har prov mellan två nationella :/ Hade också en seg dag då man liksom räknar varenda minut innan man äntligen får sluta. Men snart är det fredag! Snaart... :P

2013-04-23 @ 22:33:43
URL: http://starttillmal.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0