"Förbannad" häst

Idag red jag på en ponny med väldigt bestämda åsikter om vad jag ville göra. Jag tyckte det var dags för ett dressyrpass, flyttade honom och red på volt för att verkligen få honom att slappna av - NO WAY tyckte Jojo om det. Efter lite "bråk" gav han till sist med sig och till slut var han riktigt fin. 

Nu på kvällen har jag babblat igenom min framställning inför nationella i svenska två gånger, första gången pratade jag 5,5 minuter och andra gången 5 minuter - det ska vara mellan 4-6 minuter.... perfekt! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Inte illa! :D Jag håller också på att träna inför svenska nationella. Dock visar min klocka 7min så det blir till att korta ner det Suck :/

2013-04-12 @ 01:01:27
URL: http://starttillmal.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0