"Fota-tävlingsåret" 2013 - Större tävlingar

Just nu är det två större tävlingar som är planerade att åka på under året. Först och främst så ska jag och mamma även i år åka till Strömsholm när LAG-SM avgörs där. Tredje året i rad, börjar bli en tradition nu! I år kommer jag enbart vara där på söndagen, vi åker alltså över dagen. Men jag får se och fota båda lagomgångarna, det är det som är roligast att kolla på enligt mig. Däremot hoppas jag på bättre väder än förra året då det spöregnade om vartannat. Försökte fota så gott jag kunde under ett paraply som mamma höll i, men det regnade igenom väldigt fort.

Jag har också lyckats övertala mamma att vi ska åka till Årsta Runsten då det är ponny-SM där och det ska bli riktigt roligt. Ingenting är helt bestämt, men som det verkar blir jag där lördag-söndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0