Hur var mitt 2012? Juli

Härliga babilder fortsätter att fylla bloggen. Det ska bli så roligt att fota vid stranden igen i sommar, där går det verkligen få till otroligt fina bilder! 


Förra sommarens jobb, måla huset. I början av juli målade jag tydligen brädor och hjälp vad jag klagade.

ULLARED!!!


Bloggen fyllde 1 helt år, och jag var förvånad över att jag hade hållt ut...

Jag dör. 
Ungen på bilden är min lillebror för snart 2 år sedan och det gråa är kobajs.


Sandra och Emma fick ta emot stipendier på torget. Dom var så otroligt fina! 


Det var otroligt fint väder! *host* 

Min lillebror är inte som alla andra, tur att han är söt! 
 
Fotade härliga naturbilder.


Familjen åkte till Järvzoo, självklart följde kameran med. 


:D :D :D :D :D :D :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0