Hur var mitt 2012? Juni

I början av juni så bestod det mesta av att göra klart dom sista uppgifterna i grundskolan, någonsin.

På bloggen hittar jag massa härliga bilder från terränglägret i Sättjära. 
 
Jag och mamma åkte till Strömsholm och var där lördag - söndag. Hur jag lyckades komma därifrån med enbart 1000 bilder är en gåta, knäpper runt 1500 bilder på en vanligtävling nu...
 
Jag och min familj flyttade till "torpet".
 
Lekte med alla dåvarande nior.
 
Jag slutade nian, gick ut med 10 MVG och 7 VG. 
 
Fotade Prickponny lite.
 
Fotade det första ridlägret för året. 
 
Avslutningsvis.... JAG VILL HA SOMMAR, NU! 

Kommentarer
Postat av: my

Fina och härliga bilder! :)

2013-04-11 @ 20:10:49
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0