I denna ordning skickar jag bilder efter tävlingar...

1. Dom jag har åkt med till och från dom olika tävlingarna
 
2. Efter det så skickar jag i den ordning folk säger till. Alla skrivs upp på en lista i tur och ordning och sedan prickar jag av den. 

Anledningen till att dom jag åker med kommer först är enkel, utan dom hade jag ju inte ens varit där. Tidigare år har jag även agerat hästskötare och mest fotat dom jag åkt med, men det har ändrats under detta år. Nu fotar jag så många jag bara kan, ofta alla och då hinner jag bara hjälpa till med hästen innan/under/efter klasserna. Att folk ändå låter mig åka med dom tycker jag verkligen är otroligt snällt och ni ska veta att jag är väldigt tacksam. Det tycker jag att alla som jag skickar bilder till också ska vara.... utan dom hade det inte funnits några bilder alls! 

Efter det kommer folk helt enkelt i den ordning som dom säger till. Därför kan man räkna med att få bilderna fort om man säger till så fort som möjligt efter att jag har lagt upp en status eller lagt upp en bild/ekipage. Dröjer man lite så kan det ta någon/några dagar innan man får bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0