Jag vill till Göteborg

Svenskarna verkar vara i toppform, förstå vad otroligt roligt det skulle vara att befinna sig i Scandinavium på söndag... Jag är väldigt avundsjuk på dom som är där! Som tur var finns SVTplay. Annars hade jag på riktigt inte stått ut, om bara några minuter så drar andra omgången igång. Självklart sitter jag redo med datorn i soffan. Min lugna helg är väldigt vältajmad, och välbehövlig, nyss tror jag att jag gäspade 30 gånger på 10 minuter. Det är helt sjukt vad trött jag är. 

Vad jag hittar på imorgon har jag ännu ingen aning om. Har inte hört något från någon som ska rida nere på stallet, men om så skulle vara fallet kan det hända att jag tar med mig kameran och fotar lite. Mest av allt beror det nog på vädret. Någon som har planer på att rida på ridbanan imorgon? Måste ju fota in mig lite på den nya kameran. Annars finns det ju lite live-sändningar att kolla på även imorgon, så jag ska nog klara mig bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0