Me, myself and I

Från att jag var kanske 8-9 år fram till för bara något år sedan aldrig sov med ena armen under huvudkudden (den skönaste sovställningen ska tilläggas). Anledningen? Någon, kommer inte ihåg vem, berättade för mig att man fick väldigt hemska mardrömmar om man gjorde det. Nu för tiden sover jag dock jämt så, och inte drömmar jag mardrömmar inte.
 
Jag har aldrig varit en tävlingsmänniska inom ridningen vilket är konstigt eftersom jag annars alltid vill vinna, till exempel på idrotten i skolan. Men inom ridningen har suget på att tävla aldrig funnits, jag vet inte varför, men så är det. Kanske kommer det komma i framtiden, vem vet. Nu nöjer jag mig med att åka runt och fota. 

Jag har under gymnasiet börjat plugga ordentligt. Jag kan inte påstå att jag pluggar mycket till läxförhör och prov dock har jag inte lämnat in en enda inlämningsuppgift sent och det är jag riktigt stolt över. I högstadiet fanns det knappt någon jag hade lämnat in i tid....

Jag äger inte någon riktig "märkesgrej" från något ridsportmärke. Eller ja, det är klart det är märken på till exempel mina ridbyxor, men det är inte något av dom stora. Det är egentligen rätt konstigt eftersom jag är heeelt förälskad i exempelvis otroligt mycket av Kingsland's grejor. Det kanske är dags att ändra på denna punkt snart? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0