Mördardagen nummer 1

En skoldag från klockan 08.05 till 16.00, kan det egentligen bli värre? 
Jag har alltid, sedan vi började gymnasiet, klassat tisdagar som den värsta dagen på hela veckan. Men nu börjar jag fundera på om det verkligen är så.... att åka sju-bussen är egentligen lite mysigt och den är verkligen inte lika proppfull som den buss jag i vanliga fall brukar åka. Vi har grafiska den första lektionen, där vi jobbar mycket med photoshop och just nu gör en tidning, vilket är roligt. Bussen hem går direkt från skolan så jag slipper ta mig ner till stan för att kliva på bussen... 
 
När jag kommer hem har jag den lugnaste kvällen på hela veckan och kan bara sitta i soffan och ta det lugnt, så när jag tänker efter är nog inte tisdagar så farliga iallafall. Ska ha dessa tankar med mig under dagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0