Om jag hade varit på GHS...

...då har jag några saker som jag först och främst hade valt att kolla på. 

1. Söndagens världscuphoppning
Vad skulle det annars vara? Att se världseliten göra upp om segern genom att rida minst 2 stora banor, det hade varit någonting det. Att "Roffe" ligger bra till för till och med seger hade inte gjort det sämre. 

2. Avtackningen av Ninja la Silla 
Jag har sett en videoinspelning på datorn idag och stämmningen var ju helt otrolig. Även om jag bara såg det på datorn, med ingen möjlighet att se vad som visades på jumbotronen så blev jag tårögd. Det ekipaget är verkligen något extra. Det hade jag så gärna velat se live. 

3. Bloggkampen final
Även under detta "shownummer/tävling" verkar stämmningen i Scandinavium varit helt otroligt. Ett roligt inslag som jag hade velat se både pågrund av att det skulle vara roligt att se och för att uppleva stämmningen. 

Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0