Positivt/Negativt

Jag har under dagen fått iväg en massa bilder och närmar mig att få börja fixa med dom efterlängtade utomhusbilderna. Har några Bollnäs-bilder att traggla mig igenom först, sen så. Har även hunnit med att plugga lite under dagen, också välbehövligt

Det känns dock som att mitt huvud är fyllt med skumgummi och halsen fortsätter att klia + att jag missar ridlektionen ikväll. Hoppas iallafall huvudet blir bättre tills imorgon, känns som om det behövs för att det nationella provet ska bli någorlunda bra gjort. 
 

Kommentarer
Postat av: lisa ehlton

heej, jag undrar ifall du har några bilder på mig från tävlingarna i bollnäs ? :)

2013-04-23 @ 07:09:39
URL: http://lisaehltons.blogg.se
Postat av: Agnes

Hej, vilka var set du fotade i Bollnäs och vilka klasser fotade du? Undrar lite om du klickade någon bild på mig ;)

Svar: Kontakta mig via facebook: Victoria Mickelsson Hästfotograf eller via mejl: [email protected] :) Ska ha bilder på alla som hoppade LA och framåt på lördagen!
Victoria Mickelsson

2013-04-24 @ 12:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0