Skolan
Vad jag borde ha gjort ikväll: Pluggat spanska.... HUR tänkte våran lärare när hon bestämde sig för att vi skulle ha prov direkt, måndagen efter lovet? 
Vad jag har gjort ikväll: Ätit glass, kollat på Gossip Girl och kollat på min spanskabok. 
Vad jag borde göra nu: Sova. 
Vad jag gör nu: Lyssnar på musik, bloggar och är inte ett dugg trött. 
 
Som tur var så var provet egentligen inplanerat innan lovet, men då blev våran lärares barn sjuka = inställt prov, ändå hann jag plugga rätt mycket innan vi fick reda på det så jag hoppas att mycket av det jag lärde mig då sitter kvar. Nu ska jag fixa lite tidsinställda inlägg tills imorgon och sedan ska jag försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0