Vilken bra dag!

Historiaprovet gick bra, jag hann med en  timme tidigare buss hem, solen skiner, snön smälter och snart ska jag  gå ner till stallet och rida ut Jojo tillsammans med Gustav och Yatsy. Sämre kan man ju ha det! 

Imorgon börjar jag klockan 12, kan sova 2 timmar längre än vanligt, eftersom jag gjorde mitt muntliga nationella i svenska förra veckan. Jag ska dock inte utnyttja min sovmorgon fullt ut, jag borde diska innan jag åker till skolan.... Kravet för att jag ska få skjuts till Bollnäs på lördag är att lägenheten ska vara kliniskt städad. Det är bara börja och då hade inte sovmorgonen kunna komma mer lägligt. Jag kan både vara uppe längre ikväll och hinner fixa lite imorgon. Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0