Rolig lektion

Idag har jag, som alltid, ridit lektion. Jag red på en otroligt taggad Mystik som när bommar och små hinder kom fram tyckte att livet var toppen och helst ville göra allt i sin egna fart. Men, några linjer fick vi till i lugnt tempo och kom bra på alla små skutt, så jag är nöjd.

Det är en otrolig skillnad mellan han och Casper, speciellt hur känslig dom är för hjälper. Mystik reagerar på sådant Casper inte ens skulle lägga märke till. En annan sak är att när jag idag gjorde halt med Mystik fick jag ett argt stamp med frambenet som svar, han ville minsann inte stå still. Det har Casper nog aldrig klagat på...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Säger ju att han är världens bääästaa! <3 finaste lilla hjärtehästen

2013-02-08 @ 20:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0