Hemma hos mig laddas det för JVM-final

Vad som är det bästa på jullovet år efter år? Junior VM såklart, att dom inte håller till i Nordamerika i år gör att dagsrytmen har varit lite annorlunda än andra år då jag suttit uppe mitt i natten och kollat på hockey. Däremot så är nog resten av dom som bor i mitt hyreshus väldigt glad över att finalen i år är klockan 2 på dagen. Förra året satte Sverige segerpucken vid 05.00 och då blev det livat, konstigt nog var jag den enda i familjen som höll ut hela matchen - för pappa var såååå säker på att dom inte skulle vinna, så låter det i år också. 

Under första perioden kommer jag sitta vid datorn och skriva lite inlägg som kommer upp senare under dagen, om det inte är allt för spännande så kanske jag gör det under hela matchen, men det tvivlar jag på. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0