Hur var mitt 2012? Mars

Mars 2012 startade med ett sportlov som var mer än efterlängtat, och sportlovet startade med ett mysigt ridpass på täckten på Myggan tillsammans med Sandra som red Aileen. 


I början av mars red även jag Aileen några gånger, en riktigt trevlig ponny! 

Vi åkte på en väldigt oplanerad resa till Timrå. 
Där kollade vi på hockey, en mer svängig match har jag nog aldrig varit på. Efter första perioden låg Brynäs under med 3-0 och vi funderade helt ärligt på att åka hem. Det första dom gjorde i andra perioden var att släppa in ännu ett, 4-0 alltså. Efter det var det som att en klocka ringde och det blev en väldigt fart på dom. Matchen vann dom med 5-4 och vi kunde till slut åka hem som stolta brynäsare.

Var på en väldigt givande föreläsning som ridskolan anordnat.

Fotade mycket i det finfina vårvädret.


Hade nationella i NO (VG) och några killar kom bärandes på en micro och 8 pan-pizzor, jag saknar 9B! 

Var på årets första tävling i Söderhamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0