Lång dag

Efter denna dag är jag helt slut. Hade ställt in mig på att spanskaläraren inte skulle vara på skolan idag heller, men det var hon såklart. Kom hem strax efter 5 och har sedan dess suttit med onepiece, tjockstrumpor och täcke. Antingen håller jag på att bli sjuk, eller så är jag helt enkelt så trött att jag fryser. Vad anledningen är lär jag märka imorgon. 

Idag hade jag en mardrömsdag i skolan, imorgon är det tvärtom. Börjar 09.25 och slutar 11.45, bättre kan det nästan inte bli. Vissa i klassen har muntligt historiaprov efter lunch imorgon, men jag har istället skriftligt nästa vecka. Det ska bli så skönt att komma hem och hinna vara hemma några timmar medan det är ljust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0