Skickat bilder

Idag har jag faktiskt roat mig med att skicka lite gamla bilder. Även fast jag kan tycka att det blir långtråkigt och segt under våren/sommaren/hösten då det är tävlingar var och varannan helg så saknar jag faktiskt det väldigt mycket nu under vintern. Mest av allt saknar jag självklart att använda kameran, nu ligger den mest och samlar damm. Utöver det saknar också att skicka bilderna och få ett otroligt tacksamt svar. 

Tänk att det ändå är så passande. Även om jag tröttnar lite på det då och då tycker jag att det är otroligt roligt, dom flesta ryttare som är ute på tävlingar tycker allt om oftast också att det är väldigt roligt att få bilder. Det är helt enkelt något som alla vinner på. Jag har självklart inte bara fotat på tävlingar utan också på träningar och ridläger. 

I början av sommaren började jag skriva ner vilka jag skulle skicka till och prickade sedan för dom när det var klart. Då det helt enkelt blev för svårt att hålla reda på alla annars, sedan dess har jag skickat till runt 150 personer. Nu ser jag fram emot när tävlingarna drar igång igen! 

Kommentarer
Postat av: evelina, emilia & emma

Nu har du chansen att vinna en helt egen bloggdesign av självaste Anna Form! http://poniiriders.blogg.se/2013/january/bloggtavling-vinn-en-design-sponsrad-av-anna-form-2.html#comment (förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer eller om vi redan skickat det här till dig)

2013-01-06 @ 12:43:25
URL: http://poniiriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0